درباره سامانه مدیریت ساختمان رویال
با توجه به گسترش ساختمان ها از نظر وسعت، ظرفیت و امکانات اداره و مدیریت آن ها هر روزه دشوار تر و انجام کار های روزانه سخت تر و بعضا ناممکن شده است. در بسیاری از ساختمان های بزرگ وضیفه مدیریت کارهای روزانه به عده مدیریت ساختمان و کادرخدمه ساختمان است. هر روزه وظایف مختلفی مانند بازدید و نظارت بر نظافت محوطه های عمومی، مدیریت پرداخت ها و انجام حسابداری و حسابرسی، مدیریت و نظارت برعملیات های عمرانی و تعمیراتی و بسیاری از کارهای دیگر انجام می شود. با در نظر گرفتن محدودیت های فردی و انسانی، انجام و مدیریت تمام این اتفاقات موضوع پیچیده و در شرایطی غیر ممکن است.
از آنجا که با گسترش و فراگیر تر شدن تکنولوژی و سامانه های کامپیوتری بسیاری از کارهای روزانه آسان تر شده است، اما در زمینه مدیریت ساختمانی و خدمات مربوطه هنوز نیاز به زمان بیشتر و ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای تر است. سامانه های کامپیوتری موجود تنها به صورت جداگانه به انجام بعضی از کارهای روزانه کمک کرده است و هنوز جای خالی برای انجام کلیه کارهای مربوط به مدیریت، اداره، نظارت و اراده خدمات به ساکنین ساختمان ها وجود دارد. با در نظر گرفتن نیاز به همچنین سامانه هایی برای مدیریت که نیاز بسیار خاص و دقیقی را نشان می هد، مسیر برای رشد و رقابت هموار تر می شود.
آخرین به روز رسانی در شنبه 22 شهریور 1399